Skip to main content

Корпоративни новини

Daikin стартира европейска бранд кампания: „Винаги до вас, обгръщайки ви с въздух“

Съобщение за пресата, септември 2025

Корпоративни новини / Брюксел, 30 септември 2025 г. – С новото си брандинг позициониране като „грижовен лидер“ в ОВК индустрията, Daikin подчертава своя ангажимент да поставя комфорта на потребителите в центъра на своя бизнес: предоставяйки устойчиви решения за енергийно ефективно отопление и охлаждане, както и за чист въздух във всеки дом. С новата си бранд кампания „Винаги до вас, обгръщаме ви с въздух“, насочена към решенията за жилища, Daikin цели да постави фокус върху значението на въздуха за благосъстоянието на хората, климатичния комфорт и здравето.

„Визуализация на въздуха – История за комфорта и здравето“

Бранд кампанията обръща внимание на нещо, което често се приема за даденост: въздухът около нас. Визуалната концепция е креативен израз на това как климатиците, термопомпите и пречиствателите на въздух на Daikin незабележимо подобряват благосъстоянието на хората. Тя показва как технологиите на Daikin създават по-здравословни и по-уютни домове – на база повече от 100 години иновации и експертиза в областта на ОВК¹.Подкрепена от настоящото лидерство на Daikin като световен №1 производител на климатици² и водещ европейски производител на хидронни термопомпи³), бранд кампанията разказва история за отоплението, охлаждането, пречистването и освежаването на пространствата, в които хората живеят. За целта се използват цветови символи, които визуализират невидимите ползи от термопомпите и пречиствателите на въздух в домовете: оранжево (топлия въздух), синьо (хладния въздух) и бяло (чистия въздух).

Изображения от кампанията на Daikin за жилищни помещения „Винаги до вас, обгръщайки ви с въздух“

 

Топъл въздух

 

 

Хладен въздух

Чист въздух

Присъствие в цяла Европа

Новите визии ще присъстват в телевизията, в печатни издания, дигитално и в социални платформи.Бранд кампанията е фокусирана върху жилищните продуктови категории на Daikin –климатици, термопомпи въздух-вода, пречистватели на въздух и вентилационни решения. Тя стартира тази есен в цяла Европа, включително България с идеятае да се засили и поддържа позиционирането на Daikin на европейско ниво.

Устойчивост във всяка глътка въздух

Слоганът „Винаги до вас, обгръщаме ви с въздух“ отразява и ангажимента на Daikin към устойчивостта, като подчертава как компанията подкрепя избора на екологично отговорни решения чрез използването на термопомпи като климатично решение без изкопаеми горива.

„Въздухът е жизненоважен, а понякога му обръщаме малко внимание. С тази бранд кампания правим невидимото видимо. Подчертаваме как Daikin непрекъснато работи за подобряване на въздуха, в който живеем. По този начин акцентираме върху значението на нашите иновативни решения за климатичен комфорт, здраве и устойчивост в жилищните домове.“
Ервин Де Рос, Мениджър „Маркетинг“ EMEA, Daikin Europe

Препратки:
1) HVAC = Heating, Ventilation, Air Conditioning (Отопление, Вентилация, Климатизация)
2) Fuji Keizai Co., Ltd. „Global Home Appliance Market 2025“ (Класация на продажбите на оборудване за глобалните производители на климатици [Резултати за FY 2023]) https://www.daikin.com/air/daikin_brand/glance/modals/01_sales
3) BRG BUILDING SOLUTIONS – доклад юни 2025 / данни от 2024“

Авторски права на снимките: Daikin

 

За нас

Daikin Industries Ltd.

Daikin Industries (DIL) е световен лидер в технологиите за термопомпи, климатизация и филтрация на въздуха. Компанията има над 100 000 служители по целия свят. Основана е в Осака през 1924 г. и е единственият производител в света, който разработва и произвежда отоплителна, вентилационна, климатична и хладилна техника, както и компресори и хладилни агенти изцяло вътрешно. Daikin е сред 100-те най-иновативни компании в света според Clarivate (Великобритания) и LexisNexis (САЩ), призната за лидер в технологичните изследвания и патенти за интелектуална собственост. За финансовата 2024 г. Daikin отчита рекордни приходи от 28,98 млрд. евро (1 април 2024 – 31 март 2025).

Прочетете повече на www.daikin.com

 

Daikin Europe N.V. 

Групата Daikin Europe е водещ доставчик на технологии за отопление, охлаждане, вентилация, пречистване на въздуха и хладилна техника (HVAC-R) в Европа, Близкия изток и Африка. Daikin Europe обслужва разнообразна клиентска база в региона чрез проектиране, производство и маркетинг на широка гама продукти, услуги по поддръжка и цялостни решения за жилищни, търговски и индустриални приложения. Компанията има над 13 800 служители в 58 дъщерни дружества и управлява 15 производствени обекта в Европа (12), Турция (1) и Близкия изток (2). Хладилните продукти на Daikin се предлагат под марките Daikin, Tewis, Zanotti, Hubbard и AHT. Седалището на групата е в Остенд, Белгия, повече от 50 години, а Daikin Europe е дъщерно дружество на глобалната група Daikin Industries.

Прочетете повече на www.daikin.eu

 

Daikin Airconditioning Central Europe

Daikin Airconditioning Central Europe, основана през 1999 г. с централа във Виена, Австрия, е дъщерно дружество на Daikin Europe. Портфолиото й включва продукти и цялостни решения за отопление, охлаждане, вентилация, пречистване на въздуха и хладилна техника за жилищни, търговски и индустриални приложения. С над 700 служители и 3 400 партньори, компанията управлява продажбите и сервизната дейност в 16 страни от Централна и Източна Европа, включително Австрия, Албания, Босна и Херцеговина, България, Хърватия, Чехия, Унгария, Косово, Черна гора, Молдова, Северна Македония, Полша, Румъния, Сърбия, Словакия и Словения. С „Your Daikin World“ в централата във Виена и „Daikin Inspiration Park“, индустриятаHVAC-R и строителният сектор имат достъп до два модерни B2B-центъра за съвместно създаване на решения за хотели, търговски обекти, офиси и големи търговски приложения. В региона Daikin управлява 10 от общо 116 B2B обучителни центъра в Европа. Крайните клиенти и собствениците на жилища получават консултации в четири B2C-центъра във Виена, Белград, Братислава и Будапеща.

Прочетете повече на www.daikin-ce.com

 

Контакт с медиите  

Георги Грънчаров
Маркетинг и комуникации за България и Молдова
тел. +43 664 559 7454
grancharov.g@daikin.at
Lemböckgasse 59/1/1, 1230 Vienna, Austria

Свързани статии

  • Untitled design - 25

    Daikin Perfera е победител в теста на „Stiftung Warentest“

    Виена, юни 2025 – Сплит климатикът получи най-високи оценки в сравнителния тест на Stiftung Warentest: стенният климатик Daikin Perfera (модел FTXM35A + RXM35A) беше обявен за един от двата победителя сред климатиците с охлаждаща мощност 3,5 kW в последния тест на Stiftung Warentest (брой 06/2025). Perfera получи оценка за качество „ДОБЪР“ (2.2), което го поставя на върха на класацията. #pr2504
  • Untitled design - 15

    Ново интелигентно решение „всичко в едно“ за ефективно охлаждане, отопление и топла вода – Daikin разширява гамата си от климатични системи Multi+

    Виена, март 2025 г. – Daikin разширява енергийно ефективната си цялостна система Multi+ и предлага компактно решение за климатизация, отопление и битова гореща вода в една система. Само едно външно тяло може да обслужва до четири климатични вътрешни тела и бойлер за топла вода. #kin2405

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация