

Корпоративни новини / Брюксел, 30 септември 2025 г. – С новото си брандинг позициониране като „грижовен лидер“ в ОВК индустрията, Daikin подчертава своя ангажимент да поставя комфорта на потребителите в центъра на своя бизнес: предоставяйки устойчиви решения за енергийно ефективно отопление и охлаждане, както и за чист въздух във всеки дом. С новата си бранд кампания „Винаги до вас, обгръщаме ви с въздух“, насочена към решенията за жилища, Daikin цели да постави фокус върху значението на въздуха за благосъстоянието на хората, климатичния комфорт и здравето.
„Визуализация на въздуха – История за комфорта и здравето“
Бранд кампанията обръща внимание на нещо, което често се приема за даденост: въздухът около нас. Визуалната концепция е креативен израз на това как климатиците, термопомпите и пречиствателите на въздух на Daikin незабележимо подобряват благосъстоянието на хората. Тя показва как технологиите на Daikin създават по-здравословни и по-уютни домове – на база повече от 100 години иновации и експертиза в областта на ОВК¹.Подкрепена от настоящото лидерство на Daikin като световен №1 производител на климатици² и водещ европейски производител на хидронни термопомпи³), бранд кампанията разказва история за отоплението, охлаждането, пречистването и освежаването на пространствата, в които хората живеят. За целта се използват цветови символи, които визуализират невидимите ползи от термопомпите и пречиствателите на въздух в домовете: оранжево (топлия въздух), синьо (хладния въздух) и бяло (чистия въздух).
Изображения от кампанията на Daikin за жилищни помещения „Винаги до вас, обгръщайки ви с въздух“

Топъл въздух

Хладен въздух

Чист въздух
Присъствие в цяла Европа
Новите визии ще присъстват в телевизията, в печатни издания, дигитално и в социални платформи.Бранд кампанията е фокусирана върху жилищните продуктови категории на Daikin –климатици, термопомпи въздух-вода, пречистватели на въздух и вентилационни решения. Тя стартира тази есен в цяла Европа, включително България с идеятае да се засили и поддържа позиционирането на Daikin на европейско ниво.
Устойчивост във всяка глътка въздух
Слоганът „Винаги до вас, обгръщаме ви с въздух“ отразява и ангажимента на Daikin към устойчивостта, като подчертава как компанията подкрепя избора на екологично отговорни решения чрез използването на термопомпи като климатично решение без изкопаеми горива.
„Въздухът е жизненоважен, а понякога му обръщаме малко внимание. С тази бранд кампания правим невидимото видимо. Подчертаваме как Daikin непрекъснато работи за подобряване на въздуха, в който живеем. По този начин акцентираме върху значението на нашите иновативни решения за климатичен комфорт, здраве и устойчивост в жилищните домове.“
Ервин Де Рос, Мениджър „Маркетинг“ EMEA, Daikin Europe“
Препратки:
1) HVAC = Heating, Ventilation, Air Conditioning (Отопление, Вентилация, Климатизация)
2) Fuji Keizai Co., Ltd. „Global Home Appliance Market 2025“ (Класация на продажбите на оборудване за глобалните производители на климатици [Резултати за FY 2023]) https://www.daikin.com/air/daikin_brand/glance/modals/01_sales
3) BRG BUILDING SOLUTIONS – доклад юни 2025 / данни от 2024“
Авторски права на снимките: Daikin
За нас
Daikin Industries Ltd.
Daikin Industries (DIL) е световен лидер в технологиите за термопомпи, климатизация и филтрация на въздуха. Компанията има над 100 000 служители по целия свят. Основана е в Осака през 1924 г. и е единственият производител в света, който разработва и произвежда отоплителна, вентилационна, климатична и хладилна техника, както и компресори и хладилни агенти изцяло вътрешно. Daikin е сред 100-те най-иновативни компании в света според Clarivate (Великобритания) и LexisNexis (САЩ), призната за лидер в технологичните изследвания и патенти за интелектуална собственост. За финансовата 2024 г. Daikin отчита рекордни приходи от 28,98 млрд. евро (1 април 2024 – 31 март 2025).
Прочетете повече на www.daikin.com
Daikin Europe N.V.
Групата Daikin Europe е водещ доставчик на технологии за отопление, охлаждане, вентилация, пречистване на въздуха и хладилна техника (HVAC-R) в Европа, Близкия изток и Африка. Daikin Europe обслужва разнообразна клиентска база в региона чрез проектиране, производство и маркетинг на широка гама продукти, услуги по поддръжка и цялостни решения за жилищни, търговски и индустриални приложения. Компанията има над 13 800 служители в 58 дъщерни дружества и управлява 15 производствени обекта в Европа (12), Турция (1) и Близкия изток (2). Хладилните продукти на Daikin се предлагат под марките Daikin, Tewis, Zanotti, Hubbard и AHT. Седалището на групата е в Остенд, Белгия, повече от 50 години, а Daikin Europe е дъщерно дружество на глобалната група Daikin Industries.
Прочетете повече на www.daikin.eu
Daikin Airconditioning Central Europe
Daikin Airconditioning Central Europe, основана през 1999 г. с централа във Виена, Австрия, е дъщерно дружество на Daikin Europe. Портфолиото й включва продукти и цялостни решения за отопление, охлаждане, вентилация, пречистване на въздуха и хладилна техника за жилищни, търговски и индустриални приложения. С над 700 служители и 3 400 партньори, компанията управлява продажбите и сервизната дейност в 16 страни от Централна и Източна Европа, включително Австрия, Албания, Босна и Херцеговина, България, Хърватия, Чехия, Унгария, Косово, Черна гора, Молдова, Северна Македония, Полша, Румъния, Сърбия, Словакия и Словения. С „Your Daikin World“ в централата във Виена и „Daikin Inspiration Park“, индустриятаHVAC-R и строителният сектор имат достъп до два модерни B2B-центъра за съвместно създаване на решения за хотели, търговски обекти, офиси и големи търговски приложения. В региона Daikin управлява 10 от общо 116 B2B обучителни центъра в Европа. Крайните клиенти и собствениците на жилища получават консултации в четири B2C-центъра във Виена, Белград, Братислава и Будапеща.
Прочетете повече на www.daikin-ce.com
Контакт с медиите
Георги Грънчаров
Маркетинг и комуникации за България и Молдова
тел. +43 664 559 7454
grancharov.g@daikin.at
Lemböckgasse 59/1/1, 1230 Vienna, Austria
-
RBC25_A2A_Cool_800x600JPG | 335.18KB
-
RBC25_A2W_HeatFloor_800x600JPG | 270.26KB