Корпоративната етика на Daikin е изражение на основни ценности и представлява рамка за вземане на решения. Личната отговорност и задължение на всеки член на Daikin Europe Group е да спазва високи етични и правни норми на поведение както на думи, така и на дела независимо дали това се изисква от закона.
Корпоративната етика на Daikin съдържа 12 елемента:
- Осигуряване на законосъобразност
- Осигуряване на безопасни, висококачествени продукти и услуги, които да предвиждат бъдещите потребности на крайните потребители
- Провеждане на бизнес операции, основани на принципите на лоялната конкуренция
- Безпристрастно възлагане на поръчки чрез поддържане на приятелски, но същевременно взискателни и конкурентни отношения с доставчиците
- Зачитане на интелектуалната собственост и поверителност на служебната информация
- Своевременно и подходящо оповестяване на корпоративна информация
- Да бъдем компания, която се стреми да има минимално вредно въздействие върху околната среда
- Гарантиране на безопасността на операциите ни
- Насърчаване на динамична работна среда, която поощрява достойнството и ентусиазма на всеки служител
- Опазване на корпоративното имущество
- Умереност в забавленията и при размяната на подаръци
- Поддържане на твърда позиция по отношение на незаконно, антисоциално и неетично поведение
Подаване на сигнали за нарушения по Горещата линия
Благодарим Ви за проявения интерес към програмата за етика и съответствие на Daikin Europe.
Ангажираме се да осигуряваме среда на открити и честни отношения, в която служителите и сътрудниците могат да задават своите въпроси, да споделят проблеми или да съобщават за (потенциални) нарушения на бизнес практиките ни.
Ако имате информация за (предполагаемо) нарушение на корпоративната ни етика, можете (анонимно) да подадете сигнал за случая, като използвате Горещата линия. Сътрудничим си с Navex Global, където можете денонощно да подавате сигнали онлайн или по телефона на предпочитания от Вас език.
Политиката ни за подаване на сигнали за нередности обяснява процедурата за обработка на сигнали, поверителността, както и начина на спазване на законите за защита на данните и т.н.
Вашите коментари са важни за нас! Ще реагираме своевременно по съобщените от Вас инциденти.
Корин Винке
Директор и главен юридически експерт
Daikin Europe N.V.