За нас е много важно всеки клиент да е доволен както от закупените продукти на Daikin, така и от свързаните с тях услуги. Ако се намирате на тази страница, вероятно имате оплакване.
Моля, имайте предвид че:
- Партньорите на Daikin, посочени на страницата на партньорската мрежа са обучени да работят с продуктите на Daikin, но те не са наши служители, така че не можем да поемем отговорност за качеството на тяхната работа.
- При проблем, моля първо се обърнете към фирмата, от която сте закупили вашия продукт на Daikin.
- Ако не сте доволни от решението на проблема, моля, отделете няколко минути, за да попълните полетата по-долу.
- По време на подаване на оплакването е добре да имате под ръка всички необходими документи, като: гаранционната карта, фактурата, договора за услуги или други документи, които считате за приложими.