Skip to main content

Формуляр за оплаквания

За нас е много важно всеки клиент да е доволен както от закупените продукти на Daikin, така и от свързаните с тях услуги. Ако се намирате на тази страница, вероятно имате оплакване. 

Моля, имайте предвид че:

  • Партньорите на Daikin, посочени на страницата на партньорската мрежа са обучени да работят с продуктите на Daikin, но те не са наши служители, така че не можем да поемем отговорност за качеството на тяхната работа.
  • При проблем, моля първо се обърнете към фирмата, от която сте закупили вашия продукт на Daikin. 
  • Ако не сте доволни от решението на проблема, моля, отделете няколко минути, за да попълните полетата по-долу.
  • По време на подаване на оплакването е добре да имате под ръка всички необходими документи, като: гаранционната карта, фактурата, договора за услуги или други документи, които считате за приложими.

 

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация