Корпоративната етика на Daikin е изражение на основни ценности и представлява рамка за вземане на решения. Личната отговорност и задължение на всеки член на Група Daikin Europe е да спазва високи етични и правни норми на поведение както на думи, така и с дела независимо дали това се изисква от закона.
Корпоративната етика на Daikin съдържа 12 елемента:
- Осигуряване на законосъобразност
- Осигуряване на безопасни, висококачествени продукти и услуги, които да предвиждат бъдещите потребности на крайните потребители
- Извършване на бизнес операции, основани на принципите на лоялната конкуренция
- Безпристрастно възлагане на поръчки чрез поддържане на приятелски, но същевременно взискателни и конкурентни отношения с доставчиците
- Зачитане на интелектуалната собственост и поверителност на служебната информация
- Своевременно и подходящо оповестяване на корпоративна информация
- Да бъдем компания, която се стреми да има минимално вредно въздействие върху околната среда
- Гарантиране на безопасността на нашите операции
- Насърчаване на динамична работна среда, която поощрява достойнството и ентусиазма у всеки служител
- Опазване на корпоративното имущество
- Умереност при забавления и размяна на подаръци
- Поддържане на твърда позиция спрямо незаконно, антисоциално и неетично поведение
Съобщаване за несъответствие чрез горещата линия
Благодаря ви за проявения интерес към програмата за етика и съблюдаване на нормите на Daikin Europe.
Ние се ангажираме да осигурим среда на открити и честни отношения, в която служителите и сътрудниците могат да изразяват своите въпроси, проблеми или да съобщават за потенциални нарушения във връзка с нашите бизнес практики.
Ако имате информация за (предполагаемо) нарушение на нашата корпоративна етика, можете (анонимно) да подадете сигнал за случая чрез горещата линия. Ние си сътрудничим с Navex Global, чрез която можете да подавате сигнали 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата онлайн или по телефона на предпочитания от вас език.
Нашата политика за подаване на сигнали за нередности обяснява процедурата за обработка на сигнали, поверителността, както и начина на спазване на законите за защита на данните и т.н.
Вашите коментари са важни за нас и ние ще реагираме своевременно на съобщените от вас случаи.
Корин Винке
Директор и главен юридически експерт
Daikin Europe N.V.