Skip to main content

Свързването с точката за безжичен достъп на Daikin продължава да е неуспешно

Уверете се, че се намирате в непосредствена близост до шлюза за безжичен достъп на Daikin, когато извършвате процедурата по включване към системата. Приложението ONECTA съдържа инструкции стъпка по стъпка как да активирате точката за достъп до шлюза за безжичен достъп на Daikin.


Временно решение за потребители с iOS 15:

Приложението ONECTA версия 2.7.0, 3.0.2 и 3.1.0 има проблеми при свързване с безжичната точка за достъп на Daikin. За успешно свързване следвайте тези стъпки:

  • Актуализирайте приложението до версия 3.1.0 или по-нова
  • Изключете мобилните данни (3G/4G/..) в iPhone
Изключете мобилните данни
  • започнете въвеждането в експлоатация на вашия уред Daikin чрез приложението ONECTA.

Ако останете на екрана "свързване с вашето устройство" или виждате екрана "не успешно свързване", използвайте горепосоченото решение.

Свързване с устройство
Неуспешно свързване с устройство

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Намерете повече информация