Skip to main content

Опитвам се да добавя уред към моя профил, но приложението не работи успешно. Какво да направя?

В редки случаи приложението няма да може да регистрира вашия уред и да го добави към вашия потребителски профил. В такива случаи проверете следното:

а. Уверете се, че имате връзка с интернет

б. Опитайте отново

в. Ако проблемът не бъде отстранен, се свържете с вашия монтажник или с отдела за обслужване на клиенти на Daikin

Когато правите повторен опит да добавите уред към вашия потребителски профил, е възможно приложението да ви информира, че този уред "вече е добавен към профила на друг потребител". Не се притеснявайте, това не се е случило в действителност в облака. Въпреки това обаче, ще трябва да отделите уреда преди да се опитате да го добавите отново.

Ако основният DNS сървър не е достъпен, мрежовият шлюз няма да може да се свърже с облака/интернет. Мрежовият шлюз никога няма да използва вторичния DNS сървър.

Ако използвате бета версия или участвате в изпитване се уверете, че мрежовият шлюз и приложението използват една и съща облачна среда.

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация