В редки случаи приложението няма да може да регистрира вашия уред и да го добави към вашия потребителски профил. В такива случаи проверете следното:
а. Уверете се, че имате връзка с интернет
б. Опитайте отново
в. Ако проблемът не бъде отстранен, се свържете с вашия монтажник или с отдела за обслужване на клиенти на Daikin



Когато правите повторен опит да добавите уред към вашия потребителски профил, е възможно приложението да ви информира, че този уред "вече е добавен към профила на друг потребител". Не се притеснявайте, това не се е случило в действителност в облака. Въпреки това обаче, ще трябва да отделите уреда преди да се опитате да го добавите отново.


Ако основният DNS сървър не е достъпен, мрежовият шлюз няма да може да се свърже с облака/интернет. Мрежовият шлюз никога няма да използва вторичния DNS сървър.
Ако използвате бета версия или участвате в изпитване се уверете, че мрежовият шлюз и приложението използват една и съща облачна среда.