Skip to main content

Не мога да добавя уреди към моя потребителски профил. Виждам изскачащ прозорец “Към вашия профил не може да се добави устройство”. Какво да правя?

Проверете дали датата, зададена на потребителския интерфейс на уреда е вярна. Ако датата не е вярна, мрежовият шлюз няма да може да настрои сигурна връзка към облака и регистрацията ще се провали.

За да проверите датата на уреда, отидете в екрана с неговите настройките в приложението.

  • Изберете правилния уред от екрана за преглед на уредите
  • Изберете иконата със зъбно колело в горния десен ъгъл

BRP069A6x:

  • Можете да зададете датата само с потребителския интерфейс на уреда

DRGATEWAYAA:

  • Можете да зададете датата с приложението Daikin Residential Controller. В приложението изберете "Дата и час", задайте точната дата и час и потвърдете, за да изпратите тази дата и час на стайния термостат на котела.

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Намерете повече информация