Когато вашият апарат е свързан с акаунт "Out-of-Home”, ПИН кодът на защитната блокировка от деца може да се възстанови чрез следните стъпки:
- Влезте във вашия акаунт в “Out-of-Home”
- Натиснете “Добавяне на адаптер” в менюто
- Натиснете и задръжте адаптера, който има защитна блокировка от деца за повече от 3 секунди
- Ще се появи изскачащ прозорец с кода на защитната блокировка от деца
Когато вашият уред не е свързан с акаунт "Out-of-Home”, ПИН кодът на защитната блокировка за деца може да се нулира чрез следните стъпки:
- Свържете се с монтажника
- Вашият монтажник ще трябва да възстанови фабричните настройки на LAN адаптера, за да се премахне кода на защитната блокировка от деца.
Внимание: възстановяването на фабричните настройки на LAN адаптера изтрива всички настройки.
Настройки, които се нулират:
- Връзка с домашната мрежа (настройки на LAN)
- Код на защитната блокировка от деца
- Име на уреда и икона
- Вашата връзка Out-of-Home между адаптера и потребителския акаунт