Skip to main content

Искам да създам нов потребителски акаунт, но получавам съобщение за грешка "Имейл адресът вече е използван”.

Възможно е някой друг да се е опитал да се регистрира (но да не успял да активира) потребителски акаунт с вашия имейл адрес. За да възстановите потребителския акаунт, регистриран на вашия имейл адрес, използвайте връзката "забравена парола" в приложението. На вашия имейл адрес ще бъде изпратено съобщение, за да преконфигурирате паролата, с цел да можете отново да получите достъп до потребителския си акаунт.

Препоръчваме първо първо да премахнете потребителския акаунт чрез приложението, преди да използвате потребителския акаунт (възможно е преди това да са въведени грешни данни за потребителя). Премахването на потребителския акаунт може да се извърши, като влезете в приложението и изберете "моя акаунт", след което премахнете потребителския акаунт. След това действие трябва отново да регистрирате вашия акаунт.

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Намерете повече информация