Възможно е някой друг да се е опитал да се регистрира (но да не успял да активира) потребителски акаунт с вашия имейл адрес. За да възстановите потребителския акаунт, регистриран на вашия имейл адрес, използвайте връзката "забравена парола" в приложението. На вашия имейл адрес ще бъде изпратено съобщение, за да преконфигурирате паролата, с цел да можете отново да получите достъп до потребителския си акаунт.

Препоръчваме първо първо да премахнете потребителския акаунт чрез приложението, преди да използвате потребителския акаунт (възможно е преди това да са въведени грешни данни за потребителя). Премахването на потребителския акаунт може да се извърши, като влезете в приложението и изберете "моя акаунт", след което премахнете потребителския акаунт. След това действие трябва отново да регистрирате вашия акаунт.