Skip to main content

Опитвам се да се актуализира фърмуера на моя мрежови шлюз, но без никакъв успех. Какво да правя?

Мрежовият шлюз не позволява едновременни актуализации на фърмуера, затова проверете дали само вие ​​се опитвате да го актуализирате.

Ако актуализацията прекъсне по средата на процеса (напр. чрез принудително затваряне на приложението), ще се наложи да изчакате най-малко 20 минути, преди да можете да направите нов опит.

Когато актуализациите продължават да са неуспешни, се опитайте да рестартирате мрежовия шлюз. Ако проблемът не бъде отстранен, се свържете с вашия монтажник или с отдела за обслужване на клиенти на Daikin.

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Намерете повече информация