Skip to main content

Моят адаптер не може да се добави към потребителския ми акаунт, виждам изскачащ прозорец "Адаптерът не бе добавен успешно към вашия акаунт".

Моля, проверете дали датата на вашия потребителски интерфейс Daikin е правилно конфигурирана. Ако датата не е правилно конфигурирана, LAN адаптерът Daikin няма да може да настрои сигурна връзка към облака и регистрацията ще бъде неуспешна.

Датата на вашия уред може да се потвърди чрез приложението, като отидете в настройките на уреда:

  • Изберете вашия уред от екрана за преглед на агрегатите
  • Изберете иконата със зъбно колело в горния десен ъгъл

BRP069A6x:

  • Датата може да се коригира чрез потребителския интерфейс Altherma

DRGATEWAYAA:

  • Дата може да се коригира само чрез приложението “Daikin Online Control Heating”. Изберете “Време”, за да сихнронизирате времето на вашия смартфон с потребителския интерфейс.

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Намерете повече информация