Моля, проверете дали датата на вашия потребителски интерфейс Daikin е правилно конфигурирана. Ако датата не е правилно конфигурирана, LAN адаптерът Daikin няма да може да настрои сигурна връзка към облака и регистрацията ще бъде неуспешна.
Датата на вашия уред може да се потвърди чрез приложението, като отидете в настройките на уреда:
- Изберете вашия уред от екрана за преглед на агрегатите
- Изберете иконата със зъбно колело в горния десен ъгъл

BRP069A6x:
- Датата може да се коригира чрез потребителския интерфейс Altherma
DRGATEWAYAA:
- Дата може да се коригира само чрез приложението “Daikin Online Control Heating”. Изберете “Време”, за да сихнронизирате времето на вашия смартфон с потребителския интерфейс.