Skip to main content

Приложението ONECTA не се свързва успешно

Уверете се, че се намирате в непосредствена близост до вашата Daikin Altherma, когато извършвате процедурата по включване към системата. Приложението ONECTA съдържа инструкции стъпка по стъпка как да активирате Access Point до порта за безжичен достъп на Daikin Altherma.

 

Временно решение за потребители с iOS 15:

Приложението ONECTA версия 2.7.0, 3.0.2 и 3.1.0 има проблеми при свързване с безжичен Access Point на Daikin. За успешно свързване следвайте тези стъпки:

  • Актуализирайте приложението до версия 3.1.0 или по-нова
  • Изключете мобилните данни (3G/4G/..) в iPhone
Изключете мобилните данни
  • започнете въвеждането в експлоатация на вашия уред Daikin чрез приложението ONECTA.

Обща информация:

Имайте предвид, че Access Point е активен само за 3 минути, когато не се извършва въвеждане в експлоатация. След като телефонът се свърже с Access Point, остава активен, докато телефонът е свързан. След като бъде изключен, Access Point  отново остава достъпен за 3 минути, след което се деактивира и трябва да го активирате отново чрез интерфейса MMI. (При фърмуер 1.0.8 Access Point е активен само за 1 минута)

 

Имайте предвид, че само 1 телефон може да се свърже с точката за достъп по всяко време. Шлюзът ще отхвърли втора връзка. Приложението ONECTA автоматично ще се опита да изключи връзката, когато включването към системата е успешно или когато приложението се затвори. При Android 9 или по-ниска версия автоматичното изключване не винаги работи изправно в зависимост от използвания сценарий, затова се уверете, че сте изключили връзката, като проверите вашите настройки за безжична мрежа.

 

Имайте предвид, че ако операционната система показва, че сте свързани към мрежа без "интернет", трябва да останете свързани към "daikin-ap". Ако се покажат изскачащи прозорци за превключване на мрежата назад към предишна мрежа без интернет , изберете опцията за запазване на връзката с "daikin-ap". Ако не направите това, резултатът ще е неуспешен.

 

В редки случаи е възможно приложението ONECTA да не може да се свърже автоматично с шлюза за безжичен достъп на Daikin Altherma. Когато се случи това, приложението ONECTA ще ви информира и ще ви подкани ръчно да се свържете с шлюза за безжичен достъп.

 

Най-силно засегнатите марки са:

  • Мобилни телефони OnePlus с Android 10 и по-нови версии
  • Мобилни телефони Huawei с Android 10 и по-нови версии

 

  1. Натиснете бутона "копиране на парола за безжична мрежа в клипборда" (може да се наложи превъртане през страницата, за да се покаже бутонът за копиране) или използвайте: D5ApAG5R2J2tnFRA5My7Y28rP95mv65
  2. Отидете в настройките за безжична мрежа на вашата операционна система
  3. Потърсете “daikin-ap” и изберете тази безжична мрежа
  4. При поискване на парола за безжична мрежа, поставете копираната парола
  5. Върнете се в приложението
  6. Процесът за включване към системата следва да продължи
Невъзможност за свързване с шлюза
  • Ако искате да повторите автоматичното търсене на точката за достъп на "daikin-ap", спрете процеса за включване към системата и опитайте отново.

    По време на одобряването на продукта установихме, че в изключително редки случаи някои операционни системи на смартфони имат проблеми при свързване с точката за достъп на "daikin-ap". В такъв случай се уверете, че на телефона е инсталирана последната налична актуализация на операционната система, опитайте се да рестартирате телефона или да използвате друг телефон, за да завършите включването към системата на шлюза за безжичен достъп на Daikin Altherma.
  • Най-силно засегнатите марки са:
  • Някои модели iPhone с iOS 14.x
  • Телефони Xiaomi, които не работят с най-новите актуализации на операционната система.

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Намерете повече информация