
Daikin България стана победител сред 16 кандидати от ЕМЕА* и спечели наградата за дигитални постижения 2021 на Daikin Europe. Местната маркетингова кампания с една от най-популярните в България инфлуенсърки, Антоанет Пепе, подобри взаимоотношенията с крайните потребители, предимно млади семейства, и допринесе за значителното увеличаване на продажбите.
Брюксел, 2022 г. – В края на 2021 г., маркетинговият отдел на Daikin Europe стартира наградата за дигитални постижения, за да отрази и почете маркетинговите инициативи в Европа, Близкия изток и Африка, които успешно подкрепят 5-годишната бизнес стратегия на компанията Fusion25. „Приближаването до крайния потребител е една от основните цели по време на настоящия ни преход от B2B до B2B2C марка. Моите поздравления на победителя Daikin България за тяхната изключителна инфлуенсър маркетинг кампания, както и на Daikin Белгия на второ място и Daikin Франция на третото място за техните дигитални постижения,“ каза Ервин Де Роос, маркетинг мениджър Daikin Europe N.V., по време на фирмения виртуален маркетинг и клиентски форум с повече от 200 участници през декември 2021.


575,700 гледания на видеоклиповете на Антоанет в YouTube по време на кампанията показват висок интерес сред младите семейства за продуктите на Daikin.
Авторски права Daikin България

Иновация, въздействие, стратегия
Трите финалисти бяха избрани от 16 кандидати, които идват от 12 страни в Европа, Близкия изток и Африка. Експертно жури ги избра въз основа на четири основни критерия: иновативен маркетингов подход, цялостно въздействие на бизнеса, силна подкрепа на стратегията на Daikin B2B2C и изключителното представяне. Освен журито, всички участници в маркетинговия и клиентския форум можеха да се включат в гласуването за трите финалисти.
Топ българска инфлуенсърка като посланик на Daikin
Daikin България се представи с нещо повече от обикновена онлайн кампания: „Сътрудничеството с популярната мама инфлуенсърка Антоанет Пепе (145,000 последователи в YouTube, 177,000 последователи в Instagram и 40,000 последователи във Facebook) привлече много внимание от младите семейства, които се стремят да осигурят здравословен въздух в домовете си. Видеата с Антоанет, в които тя разопакова и обсъжда нашите продукти, предизвикаха голям интерес сред целевата група. Чрез уебсайта Daikin те стигнаха до онлайн магазините на нашите партньори и това повиши значително нашите резултати от продажбите,“ каза Махаел Хаас, управляващ директор Daikin България.
„Това, което отличава тази кампания, е че разгледахме всички допирни точки на клиентите с Daikin. Очарователната личност на Антоанет разбира се, също допринесе за успеха на кампанията. Общо видео клипове на YouTube са получили 545,700 преглеждания,“ коментара Ева Хес, маркетинг координатор Daikin България.

Ролята на дигиталния маркетинг има важно въздействие на бизнеса и се разви значително през последните няколко години. „Горд съм да видя толкова много дигитален ентусиазъм сред марките в EMEA. Очакваме да се научим от инициативи, които подкрепят нашата бизнес стратегия Fusion25 - като тази на Daikin България,“ завършва Ервин Де Роос.
Кредити:
Компания: Daikin Central Europe HandelsgmbH
Уебсайт Daikin Bulgaria
Управляващ директор: Михаел Хаас, Daikin Central Europe, Отдел България
Маркетинг координатор: Ева Хес, Daikin Central Europe, Отдел България
Криейтив директор: Росица Цонева, Blue Bird Adv.
Инфлуенсър: Антоанет Пепе
Instagram http://instagram.com/antoinettepepe
Facebook http://facebook.com/letterstoantoinette
Youtube https://www.youtube.com/c/antoinettepepe
*EMEA = Европа, Близкия изток, Африка
Авторски права за снимки: Daikin Bulgaria
За нас
Daikin Europe N.V.
Daikin Europe N.V. е основен европейски производител на климатици, термопомпи и хладилно оборудване с около 10 000 служители в цяла Европа и четиринадесет големи производствени обекта, базирани в Белгия, Чехия, Германия, Италия, Турция, Австрия и Обединеното кралство.
С над 90-годишен опит в проектирането и производството на технологии за отопление и охлаждане, Daikin е пазарен лидер в термопомпените технологии. Daikin VRV и Daikin Altherma са най-продаваните термопомпени системи в Европа, с над 500 000 доставени системи до момента.
Daikin Airconditioning Central Europe
Daikin Airconditioning Central Europe е основана през 1999 г. със седалище във Виена, Австрия. Портфолиото на компанията включва продукти и решения за отопление, охлаждане, вентилация, климатизация и хладилна техника. Повече от 450 професионалисти отговарят за предварителни продажби, продажби и следпродажбено обслужване в 16 страни в Централна и Източна Европа в Австрия, Албания, Босна и Херцеговина, България, Хърватия, Чехия, Унгария, Косово, Черна гора, Северна Македония, Молдова, Полша, Румъния, Сърбия, Словакия и Словения.
Контакт за медиите
Росица Цонева
T.: +359 88 698 00 70
Имейл: tsoneva.r@daikin.at
-
Press Information_Daikin Digital Achievement Award 2021_FINALPDF | 147.12KB
-
Outcomes Digital Achievement Award 2021 for BulgariaPNG | 102.29KB
-
Antoinette Pepe talks about Daikin Air PurifierPNG | 4.28MB