Skip to main content

Добавих уред към моя потребителски профил, но след известно време (15 минути или повече) приложението показа, че уредът не е свързан с мрежата и сега вече не мога да го управлявам. Какво да направя?

Уверете се, че датата и часът на потребителския интерфейс на уреда не се различават с повече от 15 минути от тези на мобилното устройство. Ако разликата е повече от 15 минути, приложението ще покаже, че уредът не е свързан с мрежата.

За да включите отново уреда към мрежата, опитайте следните действия:

  • Проверете дали има вътрешна връзка и дали тя работи
  • Проверете дали светодиодите на мрежовия шлюз показват последователност (1 - 0 - 1), която се редува с (1 - 1 - 1)
  • Опитайте да рестартирате мрежовия шлюз и мрежовото устройство

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация

Намерете повече информация

Разгледайте нашия Virtual Experience Center

Намерете повече информация