Опитвам се да добавя уреди към моя профил, но приложението Daikin Residential Controller не може да намери нито един от тях. Какво да правя?

Проверете дали вашето мобилно устройство е свързано към същата мрежа, към която е свързан и уреда. Също така се препоръчва да ограничите мрежовото оборудване между мобилното устройство и уреда, тъй като това може да попречи на неговото откриване.

7_1.jpg

Приложението използва mDNS (Bonjour/ZeroConf), за да открие уреда. В редки случаи мобилни устройства с Android не могат да откриват уреди успешно. Уверете се, че устройствата с Android са с най-новите инсталирани актуализации на операционната система, след това ги рестартирайте и проверете отново.

7_2.jpg
7_3.jpg

Ако това не решава проблема, можете да опитате да добавите уреди, като въведете на ръка IP адреса на мрежовия шлюз в приложението. Все пак, опитайте това само когато автоматичното откриване не работи.

В приложението направете следното:

1) Придвижете се до “Добави уред”

2) Изберете падащото меню в горния десен ъгъл

3) Въведете IP адреса на мрежовия шлюз (напр. може да се намери в DHCP списъка на маршрутизатора)

4) Потвърдете

Ако сте въвели правилния IP адрес, след това приложението трябва вече да може да намери вашите уреди.

7_4.png
7_6.png

Ако адресът, който сте въвели, не дава никакви резултати, можете да видите следващия екран.

7_8.jpg

Ако всичко друго е неуспешно, проверете дали вашият маршрутизатор и мобилно устройство поддържат използването на WebSocket.

Можете да проверите това, като прегледате на:

Ако тестът е неуспешен, проверете при производителя на мобилното устройство/маршрутизатора за начина на поддръжка на WebSocket.

Когато WebSocket се поддържа, се опитайте да рестартирате мрежовия шлюз на уреда, маршрутизатора, както и мобилното устройство, и опитайте отново.