Стратегията за близост се отплаща
Миналата фискална година много индустрии бяха засегнати от глобалния недостиг на части и компоненти. Това беше причинено от ограниченията на Ковид и общите смущения във веригите за доставки. Въпреки че Daikin Europe също почувства тяхното въздействие, стратегията на компанията за близост успя да предотврати най-неблагоприятните ефекти. „Винаги сме се стремили да разработваме и произвеждаме нашите продукти възможно най-близо до пазарите, които обслужваме. Това ни позволява да реагираме по гъвкав начин на търсенето на пазара и ни прави по-малко уязвими към външни фактори. През годините изградихме и дългогодишни отношения със стратегически доставчици. В резултат на това успяхме да надминем пазара и да увеличим пазарния си дял,” подчертава Хиромицу Ивасаки, вицепрезидент по производството на Daikin Европа.
„85% от устройствата Daikin, продавани в региона ни в централна Европа, се произвеждат в нашите фабрики в цяла Европа. Нашето обещание е „Произведено в Европа за Европа“. Освен това нашите клиенти могат да разчитат на най-голямата мрежа от партньори за продажби и обслужване от 2500 монтажници и дистрибутори в Централна и Източна Европа,” продължава Ливенс. С Your Daikin World в централата във Виена индустрията за ОВК и хладилна техника и строителният сектор са поканени да създадат индивидуални решения за хотели, търговски обекти, офиси или големи търговски приложения в модерен център за изживяване заедно с експертите на Daikin. Той също така включва 1 от 9 уникални центъра за обучение в целия регион.
Daikin Централна Европа: 100 нови позиции за запълване през 2022 г.
Daikin Central Europe е бързо развиваща се компания. Работната сила се удвои през последните пет години до 560 служители през 2021 г. със 110 нови служители, които се присъединиха през последната фискална година. През 2022 г. в региона ще бъдат заети около 100 позиции, а до 2025 г. компанията ще увеличи екипа до 900 професионалисти. „Това също означава, че трябва да трансформираме организацията. По този начин ние следваме подхода за управление, ориентиран към хората, и инвестираме в момента в развитието на лидерството със специално създадена учебна програма за лидерство за ръководители на различни нива и в различни функции,” казва Ливенс, който също е сертифициран мениджър за системни промени.
*HVAC-R пазар = пазар за отопление, вентилация, климатизация и хладилна техника