


Увлечени в безмилостната динамика на живота през 21-ви век, днешните купувачи наистина оценяват високо шанса да се отпуснат, да се помотаят и да се насладят на малко “шопинг-терапия”.
Този стремеж към благополучие, както и фактът, че купувачите, които се чувстват комфортно, пазаруват по-продължително и харчат повече, са нещо, което модна верига JBC знае отдавна. Всъщност, през последните години JBC работи в тясно сътрудничество с Daikin, за да осигури необходимото ниво на климатизация и комфорт във всички свои магазини.
Съвсем наскоро, водена от постоянния си стремеж за оптимизиране на текущите разходи, JBC проведе проучване на място с Daikin, чиято цел бе да оцени потенциалните предимства от използване на технологията за променлива температура на хладилния агент (VRT). Резултатите от изпитанията бяха повече от убедителни.
“Осигуряването на комфортен климат в магазина е от решаващо значение за удовлетворението и задържането на клиентите.”
- Герт Леверен, JBC
Технологията VRT бе подложена на изпитване
За да се получи точно сравнение между текущите разходи и нивата на комфорт на технологията VRT, бяха използвани две еднакви външни тела Sky Air, всяко от които бе свързано с уникалната система на касета с кръгъл поток на Daikin.
Едната система за изпитването бе снабдена с технологията VRT на Daikin, която балансира температурата на хладилния агент така, че да съответства на действителното натоварване в помещението, докато в другата система не беше активирана функцията за VRT. С цел осигуряване еднакви периоди на работа и настройки, необходими за точното сравнение, двете тела бяха свързани към едно и също дистанционно управление, със същата стайна температура, скорост на вентилатора, скорост на въздушния поток и т.н.
Двете външни тела на Sky Air също бяха свързани с електромер за kWh, за да измери точно тяхното потребление на енергия. Тези данни се събираха за всяка минута от деня, от юни 2017 г. до май 2018 г. Показанията се наблюдаваха и отчитаха дистанционно с помощта на услугата Daikin Cloud.

По-малко разходи, повече комфорт

Тялото с активирана функция VRT се представи значително по-добре по отношение на потреблението на енергия и комфорта, както за посетителите, така и за персонала на магазина.
От гледна точка на енергийната ефективност, системата VRT използва с до 21% по-малко енергия при умерени условия, като регистрираната годишна икономия достигна впечатляващите 14%. Ако умножите тази цифра на общия брой магазини на JBC, ще получите представа колко може да спести JBC от текущите си разходи, като използва технологията VRT, а отделно от това ще поддържа и комфорт за своите клиенти, докато те харчат парите си в магазините, а също така ще има и полза за околната среда.
Научете повече
-
JBC Vilvoorde Case study DEUEN18-031PDF | 1.19MB